مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 12:152020-12-02پزشكي

تحقق 96درصدی محدودیت های کرونایی در بین مشاغل و اصناف کهگیلویه و بویراحمد


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با تلاش و همت اعضای ستاد مبارزه با کرونا و همکاری ارزشمند مردم، علما و اقشار جامعه و اصناف، محدودیت های کرونایی در بین مشاغل و اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد 96 درصد محقق شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: با تلاش و همت اعضای ستاد مبارزه با کرونا و همکاری ارزشمند مردم، علما و اقشار جامعه و اصناف، محدودیت های کرونایی در بین مشاغل و اصناف استان کهگیلویه و بویراحمد 96 درصد محقق شد.

محمدمهدی بانشی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص وضعیت کرونایی شهرستان های استان افزود: دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه در وضعیت قرمز بودند، سه شهرستان در وضعیت نارنجی و سه شهرستان نیز در وضعیت زرد بودند اما وضعیت جدید هنوز به ما اعلام نشده است.

وی در رابطه با برگزاری مراسم تشییع جنازه و عروسی در شرایط کرونایی اظهارکرد: برگزاری مراسم با حضور بیش از 15 نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد ممنوع است البته وضعیت پس از اعمال محدودیت ها بهتر شده و مردم بیشتر رعایت کرده اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: طی هفته قبل 3414 بازدید با 216 تیم در سطح استان جهت پیشگیری از شیوع کرونا از واحدهای مختلف انجام شد که 192 واحد متخلف کرونایی پلمب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق 96درصدی محدودیت های کرونایی در بین مشاغل و اصناف کهگیلویه و بویراحمد

تحقق 96درصدی محدودیت های کرونایی در بین مشاغل و اصناف کهگیلویه و بویراحمد