مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:352020-12-02پزشكي

بستری 83 و فوت 7 بیمار جدید کرونایی در اردبیل


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در 24 ساعت گذشته در استان اردبیل 83 بیمار جدید کرونایی بستری و 7بیمار جان خود را از دست داده است.

- شهرام حبیب زاده 12 آذر در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعمال محدودیت های کرونایی دو هفته اخیر در استان تاثیر چندانی نداشته است، خاطرنشان کرد: در 24 ساعت گذشته تعداد 83 بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان اردبیل بستری و شمار بستری شدگان این بیماری در حال حاضر 475 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل حال عمومی 80 بیمار بستری شده در بخش مراقبت های ویژه وخیم گزارش شده است.

وی اضافه کرد همچنین 74 بیمار کرونایی نیز با حال عمومی نسبی مناسب از بیمارستان ها مرخص شدند تا ادامه روند درمانی خود را با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در منزل پیگیری کنند و در این راستا آموزش های لازم به خانواده ها داده شده است.

وی با بیان اینکه استان اردبیل هنوز در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد ادامه داد: تجمع های خیابانی و برپایی دور همی های خانوادگی در ایام اعمال محدودیت ها همچنان از عوامل اصلی گسترش شیوع بیماری در روزهای اخیر بوده است.

به گفته حبیب زاده مردم با عدم رعایت محدودیت ها و پروتکل های بهداشتی علاوه بر افزایش شیوع بیماری موجب خودداری از بازگشایی و ادامه روند کسب و کار کسبه و بازاریان نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 83 و فوت 7 بیمار جدید کرونایی در اردبیل

بستری 83 و فوت 7 بیمار جدید کرونایی در اردبیل