مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-02سياسي

ایراد کارشناسان به اختصاص 40 درصد تغییر مانده تسهیلات به مسکن


در شرایطی که مرکز پژوهش های مجلس پیشنهاد تغییر منابع مالی طرح جهش تولید و تامین مسکن مبنی بر جایگزینی 40 درصد از تغییرات مانده تسهیلات به جای 25 درصد از تسهیلات پرداختی را ارائه کرده که برخی از کارشناسان ایراداتی نسبت به این امر مطرح کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، 2 مهرماه سال جاری، کلیات طرح 2 فوریتی جهش تولید و تامین مسکن مورد تایید نمایندگان مردم قرار گرفت و این طرح برای بررسی بیشتر جزییات به کمیسیون عمران ارجاع شد.

با گذشت 70 روز از مدت زمان 1 هفته ای ارائه شده از سوی مجلس، این طرح همچنان در کمیسیون عمران باقی مانده است و  به دلیل نقض آیین نامه مجلس مبنی بر ارائه نشدن طرح 2 فوریتی در جلسه علنی ، طبق اعلام هیات رییسه مجلس، این کار تخلف محسوب می شود.

به منظور پیگیری بیشتر روند بررسی طرح جهش تولید و تامین مسکن، به سراغ مجتبی یوسفی، عضو کمیسیون عمران مجلس رفتیم تا از آخرین روند بررسی ین طرح مطلع شویم.

یوسفی ضمن ابراز گلایه از سوی کمیسیون عمران به هیئت رییسه مجلس مبنی خارج کردن این طرح 2 فوریتی از دستور کار صحن مجلس، گفت : یکی از موارد تغییریافته در طرح جهش تولید و تامین مسکن پیرامون مسئله تامین مالی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایراد کارشناسان به اختصاص 40 درصد تغییر مانده تسهیلات به مسکن

ایراد کارشناسان به اختصاص 40 درصد تغییر مانده تسهیلات به مسکن