مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:552020-12-02بين الملل

ترامپ در بازی آخر افتضاح به بار آورد


رییس جمهور آمریکا اخیرا گفت در صورتی که در 14 دسامبر رای کالج الکترال این کشور را از دست بدهد ریاست جمهوری را ترک می کند.

این صحبت از نوع اطمینان دهی هایی که روسای جمهوری آمریکا معمولا باید مطرح کنند نیست اما با توجه به رفتار مفتضحانه دونالد ترامپ از .

- "رییس جمهور آمریکا اخیرا گفت در صورتی که در 14 دسامبر رای کالج الکترال این کشور را از دست بدهد ریاست جمهوری را ترک می کند.

این صحبت از نوع اطمینان دهی هایی که روسای جمهوری آمریکا معمولا باید مطرح کنند نیست اما با توجه به رفتار مفتضحانه دونالد ترامپ از زمان شکست در تلاشش برای رسیدن مجدد به ریاست جمهوری در سوم نوامبر در برابر جو بایدن چنین صحبتی شایان توجه است.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشنال ریویو نوشت: دونالد ترامپ که تقریبا در همه رای گیری های مهم مربوط به انتخابات عقب ماند، در ایالتهای کلیدی به پیروزی بسیار نزدیک بود و این عملکرد قدرتمند غیرمنتظره او باعث کمک به جمهوریخواهان در رقم زدن یک موضع قدرتمند در دوره پس از ریاست جمهوری ترامپ می شود.

این چیز کمی نیست.

اما رییس جمهور نمی تواند اذعان به شکست را تحمل کند و از همان ساعات اولیه شب انتخابات تاکید کرد که واقعا برنده شده و با اختلاف زیاد برنده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ در بازی آخر افتضاح به بار آورد

ترامپ در بازی آخر افتضاح به بار آورد