مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:352020-12-02سياسي

چهار مرکز برای انجام تست سریع کرونا در کرمانشاه فعال است


چهار مرکز برای انجام تست سریع کرونا و بیماریابی و قطع زنجیره انتقال در کرمانشاه فعال است.

- کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه گفت:چهار مرکز برای انجام تست سریع کرونا و بیماریابی و قطع زنجیره انتقال در کرمانشاه فعال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ششمین جلسه طرح شهید سلیمانی به ریاست فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه پیش از ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه وبا حضور اعضا این ستاد برگزار شد.

فضل الله رنجبر خطاب به مدیران ادارات و دستگاه های اجرایی تاکید کرد: همه دستگاه های اداری و اجرایی شهرستان کرمانشاه موظف هستند که در طرح شهید سلیمانی و محدودیت سازی با تمام توان همکاری و مشارکت داشته و از آن حمایت کنند.

فرماندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تلاش مجریان طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: نیروهای بسیج و مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه با تمام توان در اجرای این طرح حضور دارند و آموزش های لازم را هم در این خصوص دیده اند.

رنجبر در ادامه ادامه داد: همه باید تلاش کنیم که در شناسایی بیماران و رصد و رهگیری آنان اقدامات مؤثر انجام داده تا شاهد کاهش بستری و مرگ و میر بیماران کرونایی در بیمارستان ها باشیم.

وی گفت: چهار مرکز منتخب برای انجام تست های سریع و پیگیری امور در این راستا فعال است و 6 مرکز دیگر هم تدارک دیده شده که با حضور ایثارگرانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهار مرکز برای انجام تست سریع کرونا در کرمانشاه فعال است

چهار مرکز برای انجام تست سریع کرونا در کرمانشاه فعال است