مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 10:052020-12-02سياسي

تاکید شریعتمداری بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‏ ها برای معلولان


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت سیزدهم آذر ماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: در قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‏ها برای این عزیزان تاکید و دولت مکلف شده تا تمامی تلاش خود را در راستای .

- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پیامی به مناسبت سیزدهم آذر ماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت اظهار کرد: در قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‏ها برای این عزیزان تاکید و دولت مکلف شده تا تمامی تلاش خود را در راستای فراگیرسازی خدمات آموزشی، شغلی، بهداشتی و رفاهی برای آنان به کار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شریعتمداری در پیام خود آورده است: زمانی که نگاه ‏ها با اندیشه‏ های بلند پیوند یافته و اراده ها بر مبنای ایمان شکل می‏ گیرند، انسان ‏ها به آن حد از خودباوری دست پیدا می ‏کنند که حتی معلولیت جسمی نیز نمی ‏تواند آنها را از حرکت در مسیر پویایی و شکوفایی باز دارد.

این افراد موانع را در می ‏نوردند تا بلندای همت انسان را جلوه گر سازند؛ حقیقتی که در گرامیداشت روز جهانی معلولان، بار دیگر در مدار توجه ما قرار گرفته است.

وی با گرامیداشت سوم دسامبر مصادف با سیزدهم آذر ماه، روز جهانی افراد دارای معلولیت و روز تجلی اراده‏های بزرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شریعتمداری بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‏ ها برای معلولان

تاکید شریعتمداری بر ضرورت تحقق عدالت و برابری فرصت‏ ها برای معلولان