مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-02ورزشي

رییس، نایب رییس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند


رییس، نائب رییس، مربیان و قهرمانان فدراسیون ووشو با روحیه مسئولیت پذیرانه نسبت به بیماران در صف داوطلبان اهدای خون حاضر شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، صبح امروز(چهارشنبه) 12 آذر 1399 و برای نجات جان بیماران امیرصدیقی، رییس فدراسیون ووشو به همراه جمعی از مربیان و قهرمانان این رشته ورزشی به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند.

امیر صدیقی، رییس فدراسیون ووشو با تاکید بر اینکه اهدای خون یک کار نجات بخش و انسان دوستانه است، خاطر نشان کرد: ورزشکاران در هر صحنه‎ای که نیاز به یاری همنوعان بوده است، در صف اول بوده‎اند و مجموعه فدراسیون ووشو در همین راستا، خود را متعهد به انجام این کار مهم و ضروری که نجات بخش جان بیماران است، می داند.

این فدراسیون در بخش مسئولیت‎های اجتماعی خود، همیشه یک نگاه ویژه به مسئله اهدای خون داشته است.

حسین اوجاقی، اسطوره تاریخ ورزش ووشو و سرمربی فعلی تیم ملی نیز در حاشیه انجام اهدای خون برای نجات جان بیماران، گفت: سال‎هاست که اهدای خون را به عنوان یک کار ضروری و پر اهمیت در برنامه های خود دارم و این حرکت خانواده بزرگ ووشو نیز به همان روحیه پهلوانی در کنار تکالیف قهرمانی یک ورزشکار ربط دارد که سعی کردیم برای افزایش احساسات و عواطف انسانی قهرمانان ووشو، تدارک این برنامه انسان دوستانه را در دستور کار قرار بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس، نایب رییس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند

رییس، نایب رییس و قهرمانان ووشو در پویش نذر خون شرکت کردند