مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-02سياسي

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می شود


معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: تا آخر سال تمامی مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد متصل می شوند و بخاری گازی نیز دیگر نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل استانداری خراسان شمالی، احمد برادران در نشست با خبرگزاری های دولتی استان به نقش مهم رسانه به عنوان مهم ترین ارکان دموکراسی، اشاره و اظهار کرد: رسانه به عنوان پل ارتباطی و دیدبان نظام اجتماعی می تواند در انتقال مطالبات و انتظارات از طرف مردم و بیان دستاوردها و اقدامات از طرف دولت، دستگاه های اجرایی و حاکمیتی نقش مهمی را ایفا کند.

وی نقش رسانه در توسعه سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و امنیت پایدار را بی بدیل توصیف کرد و افزود: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان خود با بهره مندی از ظرفیت رسانه ها در شبکه های اجتماعی و کانال های تلویزیونی مشغول توطئه ریزی علیه ایران هستند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت رسانه به خوبی بهره مند شویم، گفت: امروز در توسعه استان، بسترسازی برای حضور سرمایه گذار و ایجاد احساس امید و نشاط اجتماعی، رسانه ها نقش بی همتایی را دارند.

وی تصریح کرد: رسانه ها مجموعه اقدامات را به گونه ای می توانند جلوه دهند که موجب سیاه نمایی آینده و توسعه منطقه یا ایجاد امید و نشاط اجتماعی در جامعه شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می شود

بخاری گازی از مدارس خراسان شمالی حذف می شود