مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:452020-12-02فرهنگي

روایتی از گرفتاری در جزیره ای دور افتاده و تلاش برای فرار از تنهایی


کرونا ما را به جزیره تنهایی خودمان تبعید کرده است باید به درون خودمان بنگریم؛ عملگرا بودن مهمترین کاراکتر در جزیره تنهایی است.

- ایسنا/البرز یک مدرس دانشگاه گفت: کرونا ما را به جزیره تنهایی خودمان تبعید کرده است باید به درون خودمان بنگریم؛ عملگرا بودن مهمترین کاراکتر در جزیره تنهایی است.

آدم وقتی معنا پیدا می کند که به وظیفه و رسالتش عمل کند؛ آدم فرهنگی به رسالت خودش عمل می کند هر چه با فرهنگتر باشیم در انجام وظیفه های انسانی عمیق تر خواهیم بود.

فرزانه زحلی، مدرس دانشگاه و منتقد سینما به خلاصه ای از این فیلم دورافتاده گفت: چاک نولاند بازیگر اصلی فیلم است که با سقوط هواپیمای او به داخل اقیانوس در حالی که تمام همکارانش جان خویش را از دست داده اند زنده می ماند.

او راهی به جز سعی و تلاش برای ادامه بقا و فائق آمدن بر موانع طبیعی ندارد، از طرفی همان انسان متعهد به عشق و مسئولیت است و از طرفی ناخواسته به انسانی اولیه که بزرگترین هدفش ادامه حیات است تبدیل شده، وی با گشودن یکی از بسته های پستی و یافتن یک توپ والیبال با آن توپ بی جان ارتباطی عاطفی برقرار می کند و نام آن را ویلسون می گذارد که نشان از نیاز انسان به ارتباط و در میان گذاشتن احساس با فرد دیگر را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از گرفتاری در جزیره ای دور افتاده و تلاش برای فرار از تنهایی

روایتی از گرفتاری در جزیره ای دور افتاده و تلاش برای فرار از تنهایی