مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:352020-12-02اجتماعي

جمع آوری سازه رهاشده در بلوار خرمرودی/ دستگیری سارقان باغات گنجنامه


رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان با بیان اینکه سازه رها شده در بلوار خرمرودی به منظور جلوگیری از آسیب به شهروندان جمع آوری شده است گفت: - محمد گلشن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: ️ پیرو شکایت های صورت گرفته از سازه رهاشده در بلوار خرمرودی جمع آوری این سازه طی اخذ دستور از مقام قضایی توسط واحد کنترل ساختمان و همکاری امور شهری منطقه 2 شهرداری همدان انجام شد.

  وی با توجه به امکان ریزش سازه نیمه کاره و رها شده در فصل بارندگی و بروز خطر جانی برای اهالی محدوده با تشریفات قانونی رفع خطر شد افزود: از شهروندان خواهشمندیم از هر نوع احداث بنا و سازه موقت بدون اخذ مجوز خودداری کنند و در اعتلای حقوق شهروندی و پیشگیری از مخاطرات احتمالی رفع خطر املاک مستهلک خود را انجام دهند.

رییس اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری همدان در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: سارقان باغ های محور گنجنامه و عباس آباد  توسط گشت باغات اداره پیشگیری و رفع تخلفات شهری شناسایی و دستگیری شدند.

وی به نارضایتی باغداران محور گنجنامه و عباس آباد از سرقت لوازم و اثاثیه در باغ های شخصی اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سارقی که اقدام به سرقت لوازم مالکان باغ ها کرده توسط گشت باغات  پلیس ساختمان شناسایی و به عوامل انتظامی تحویل شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری سازه رهاشده در بلوار خرمرودی/ دستگیری سارقان باغات گنجنامه

جمع آوری سازه رهاشده در بلوار خرمرودی/ دستگیری سارقان باغات گنجنامه