مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 09:052020-12-02حوادث

مهار آتش سوزی مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در مشهد


معاون عملیات آتش نشانی مشهد از عملیات نفسگیر یکصد آتش نشان برای مهار حریق مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در جاده مشهد به گلبهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آتشپاد دوم مهدی رضایی گفت: بامداد امروز 12 آذرماه در پی تماس تلفنی با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از درون یک سوله در جاده مشهد به گلبهار، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه های اطفاء حریق و امداد و نجات ایستگاه های مختلف را به محل اعزام کرد.

معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد افزود: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد این آتش سوزی مهیب که آتش و دود ناشی از آن از کیلومتر ها دورتر قابل مشاهده بود، در داخل یک سوله دو طبقه تولید شیرآلات بهداشتی به وقوع پیوسته و حریق در حال سرایت به سایر قسمت های این مکان و انبارهای مجاور بود که بلافاصله آتش نشانان از چندین جهت با محاصره آتش، عملیات اطفاء حریق را آغاز و پس از ساعتی موفق به مهار حریق شده و عملیات لکه گیری و کاوش این آتش سوزی تا حوالی ظهر امروز ادامه داشت.

آتشپاد دوم رضایی بیان کرد: در عملیات اطفاء حریق این کارخانه در مجموع بیش از 100 آتش نشان از 25 ایستگاه عملیاتی به همراه خودرو های سبک و سنگین اطفاء حریق، خودرو توربوفن و همچنین خودروهای لجستیکی شامل بیل مکانیکی و لودر بابکت حضور داشتند و آتش نشانان ضمن مهار بموقع آتش از سر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در مشهد

مهار آتش سوزی مهیب کارخانه تولید شیرآلات بهداشتی در مشهد