مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-02سياسي

ساخت محلول ضد عفونی غیر الکی توسط جوان نخبه بسیجی در ایلام


در هیاهوی کرونا با توجه به اینکه شستن و ضدعفونی کردن دست اهمیت بسیاری دارد و الکل می تواند اختلالاتی در کبد به وجود بیاورد، جوان مخترع بسیجی موفق به ساخت محلول ضدعفونی کننده غیر الکلی شده است.

- خبرگزاری فارس- ایلام؛ کبری هواسی: در سال های اخیر، تلاش های گسترده ای در زمینه حمایت از مخترعان انجام شده است؛ ایجاد نظام حق انحصاری برای ثبت اختراعات و نوآوری به بازگشت هزینه های تحقیق و توسعه به صاحب فکر و ایده منتهی می شود و به این ترتیب زمینه مناسبی برای فعالیت های خلاقانه فراهم خواهد شد.

استفاده حداکثری از ظرفیت نخبگان و مخترعین جوان و نوجوان در پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی و همچنین در راستای پیشبرد اهداف کلان سند راهبردی نخبگان کشور از اهمیت بالایی برخوردار است؛ جوان هایی که با ورود ویروس کرونا به کشور تصمیم گرفتند محصولاتی تولید کنند تا خطر ابتلا به کاهش ویروس کرونا در بین مردم کمتر شود.

استفاده از محلول های شوینده ضد کرونا این روزها در بازار به وفور دیده می شود ولی متاسفانه مواد استفاده در این محلول ها با الکل خالص فرآوری شده است که این مورد می تواند نقش مهمی در اختلالات کبد به وجود بیاورد.

دست ها را قریب به 8 ساعت در حالت ضد عفونی قرار می دهد امید  عبدی  مخترع جوان بسیجی و کارشناس میکروبیولوژی در گفت وگو با خبرنگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت محلول ضد عفونی غیر الکی توسط جوان نخبه بسیجی در ایلام

ساخت محلول ضد عفونی غیر الکی توسط جوان نخبه بسیجی در ایلام