مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:452020-12-02حوادث

آمادگی استان های معین برای خدمات رسانی به خانواده های متاثر از بارندگی در خوزستان


رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به هفت هزار و 563 نفر در سطح کشور در پی بارندگی های روزهای اخیر خبر داد.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آمادگی استان های معین برای خدمات رسانی به خانواده های متاثر از بارندگی در خوزستان، از امدادرسانی به هفت هزار و 563 نفر در سطح کشور در پی بارندگی های روزهای اخیر خبر داد.

مهدی ولی پور در نشست مدیریت بحران جمعیت هلال احمر خوزستان که سه شنبه شب برگزار شد، با اشاره به آبگرفتگی های اخبر شهرهای خوزستان در اثر بارندگی اظهار کرد: بر اساس تجارب قبلی در استان های مختلف و با توجه به حادثه خیز بودن خوزستان، مقداری تجهیزات مورد نیاز امدادی از سوی هلال احمر کشور تهیه و توزیع شده و میزان دیگری نیز در حال تهیه است تا در صورت نیاز به این استان ارسال شود.

در صورت نیاز به پشتیبانی جمعیت هلال احمر، موارد مد نظر ارائه شود تا بیش از گذشته اقدام کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: یکسری لوازم و تجهیزات مورد نیاز امدادگران از سوی جمعیت هلال احمر کشور تهیه شده است که در صورت نیاز فوری خوزستان، در کمترین زمان به این استان ارسال می‎شود.

ولی پور گفت: در بحث لجستیک هلال احمر خوزستان نیز، در صورت نیاز به کمک به منظور امدادرسانی به خانواده های متاثر در آبگرفتگی اخیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی استان های معین برای خدمات رسانی به خانواده های متاثر از بارندگی در خوزستان

آمادگی استان های معین برای خدمات رسانی به خانواده های متاثر از بارندگی در خوزستان