مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 08:052020-12-02اقتصادي

سکوت پروژه تجاری اداری هلال شکست


با رایزنی های استاندار خراسان جنوبی و رفع بخشی از مشکلات پیش روی پروژه تجاری- اداری هلال، سکوت طرح در هم شکسته و عملیات اجرا آغاز شده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی با رایزنی های استاندار خراسان جنوبی و رفع بخشی از مشکلات پیش روی پروژه تجاری- اداری هلال، سکوت طرح در هم شکسته و عملیات اجرا آغاز شده است.

مجتمع تجاری- اداری هلال از مهم ترین پروژههای جمعیت هلال احمر در خراسان جنوبی بوده که عملیات احداث آن در شش طبقه با زیربنای 15 هزار و 750 متر مربع در سال 91 آغاز شد.

اگرچه مدیر وقت جمعیت هلال احمر استان مدت زمان اجرای طرح را ظرف مدت سه سال اعلام کرده بود، اما با بروز موانعی و مشکلاتی با پیشرفت فیزیکی 85 درصدی سکوت اختیار کرده و برای مدت هشت سال بر پیکره نیمه تمامش ماندگار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاکنون در بره های مختلف در قالب بازدیدهای مسئولان کشوری و برگزاری جلسات، رایزنی های زیادی در راستای رفع موانع موجود انجام شده که نتایج قابل قبولی حاصل نشد.

هرچند مسئولان استانی بر اهمیت احداث و اتمام پروژه تاکید دارند، اما تاکنون گام های برداشته شده در راستای رفع مشکلات پیش روی طرح موثر نبوده و باعث طلسم هشت ساله پروژه شده بود.

طلسم شکسته شد حمید ملانوری، استاندار خراسان جنوبی در اولین روزهای نشست بر سکوی مدیریتی استان، طی دیداری با رییس جمعیت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سکوت پروژه تجاری اداری هلال شکست

سکوت پروژه تجاری اداری هلال شکست