مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:152020-12-02سياسي

«علی شیرازی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله شد


حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله منصوب شد.

- علی شیرازی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله شد حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله منصوب شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سپاه نیوز، آیین تکریم و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، سردار سرتیپ پاسدار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله و جمعی از فرماندهان و مسئولین و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی بر گزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و دانشمند شهید محسن فخری زاده و تاکید بر اینکه دشمنان باید تقاص خباثت ها و توطئه های خود علیه نظام اسلامی و ملت ایران را بدهند ، اظهار کرد:تمامی مکتب ها و نظام های سیاسی در این اصل اتفاق نظر دارند که شکل گیری و دوام نظام ها به اقتدار آن است؛ در دین مبین اسلام کسب و ارتقای قدرت در تمامی عرصه ها واجب است و شهیدانی که در این مسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«علی شیرازی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله شد

«علی شیرازی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه ثارالله شد