مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 07:002020-12-02سياسي

دور زدن سلامت مردم با فعالیت زیرزمینی برخی اصناف


ترس و لرز وجودش را فرا گرفته و با زحمت فراوان در روزهایی که فعالیت اصناف برای حفظ سلامت محدود شده، به دنبال دور زدن سلامت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، ایرنا نوشت: هر راهکاری که به ذهنش رسیده و با هر ترفندی تلاش کرده تا خود را تافته جدا بافته ای بداند و در روزهایی که بیشتر واحدهای صنفی تابع و تسلیم طرح جامع محدودیت هایی کرونایی شده و فعالیتشان را تعطیل کردند، عرض اندام کند.

وقتی وارد واحد صنفی خود می شود با هر صدایی از جای خود بلند می شود و به خود می گوید نکند بازرسان و ناظران باشند و واحد صنفی او نیز به لیست واحدهای پلمب شده اضافه شود.

گوش به زنگ نشسته و دائم دوربین های مداربسته را چک می کند و مشتریان را براساس آشنایی قبلی با رعایت توصیه های مختلف از درب پشت وارد کافه می کند و به آنان خدمات ارایه می دهد.

درون کافه پر از آدم هایی است که هیچ کدام پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکردند و گویا می خواهند سلامت را دور بزنند و به استقبال مرگ بروند.

این وضعیت این روزهای برخی واحدهای صنفی متخلفی است که نمی خواهند همگام و همراه با دیگر واحدهای صنفی باشند.

برخی اجاره را بهانه می کنند، برخی از اقساط خود می گویند، برخی هم هنوز با گذشت 9 ماه از شیوع ویروس کرونا و آسمانی شدن هزاران نفر از مردم، کرونا را باور ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دور زدن سلامت مردم با فعالیت زیرزمینی برخی اصناف

دور زدن سلامت مردم با فعالیت زیرزمینی برخی اصناف