موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - كميسيون اجتماعي مجلس - همسان سازي حقوق بازنشستگان - مجلس شوراي اسلامي - سرمربي پرسپوليس - افزايش حقوق - عبدالرحيم خطيبي - مديريت آب - تمرينات يوونتوس - رياست فدراسيون فوتبال - تالاب قره قشلاق - تركيب استقلال مقابل الاهلي - زييس جمهور منتخب - حوزه صنعت و ساختمان - رقابت هاي جهاني كشتي - فدراسيون ورزش هاي دانشگاهي - دادستان امريكا - كيفيت آموزش عالي - گزارش به آكادمي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:552020-12-02سياسي

اتحادیه تهیه کنندگان سینما به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت


اتحادیه تهیه کنندگان طی نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار محکوم کردن ترور شهید فخری نژاد و انتخاب کمیته ای برای اعلام کشور عامل این جنایت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در متن این نامه خطاب به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل آمده است: ترور، مخالف اهداف بشردوستانه سازمان ملل و کنوانسیون حقوق بشر است .

متاسفانه شاهد ترور دانشمند ان تراز اول در علوم هسته ای هستیم و پیش تر نیز سردار سلیمانی مورد هجوم و ترور وحشیانه قرارگرفت.

سکوت برخلاف تعهدات و قوانین سازمان ملل است.

تهیه کنندگان سینمای ایران همراه با دیگر هنرمندان و مردم کشورمان خواهان محکوم کردن این اقدام وحشیانه هستند.

در شرایطی که دولت فرانسه در مقابل بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان با توهین به مقدساتشان برای حمایت از جان معلم مدرسه می ایستد و عواقبش را به جان می خرد، امروز منتظر واکنش صریح سازمان ملل در قبال این ترورها هستیم .

تقاضا داریم هیاتی جهت بررسی حمایت کشور یا کشورهایی از تروریسم تشکیل شود.

ایران امنیت و ثبات در منطقه را خواهان است و این ترور وحشیانه نه تنها ثبات را از منطقه می گیرد بلکه حمایت آمریکا از تروریسم دولتی اسراییل بی ثباتی را در منطقه دو چندان میکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتحادیه تهیه کنندگان سینما به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت

اتحادیه تهیه کنندگان سینما به دبیر کل سازمان ملل متحد نامه نوشت