مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 06:202020-12-02فرهنگي

چهل نویسنده کودک به پیشواز شب چله رفتند


گروهی از نویسندگان ادبیات کودک و نوجوان با انتشار پیامی از خانواده ها دعوت کردند با پرداختن به برنامه های فرهنگی شب چله امسال را برای بچه ها شادتر و به یادماندنی تر از پیش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، گروهی از نویسندگان شناخته شده ادبیات کودک و نوجوان ایران با انتشار پیام مشترکی با مضمون استقبال از شب یلدا از هنرمندان و خانواده ها دعوت کردند با پرداختن به برنامه های فرهنگی، شب چله امسال را برای بچه ها شادتر و به یاد ماندنی تر کنند.

این نویسندگان معتقدند شب یلدا که از جلوه های ادب دوستی و فرهنگ شناسی ایرانیان است، باید با برنامه های ویژه ای برای بچه ها همراه باشد.

نویسندگانی از شهرهای اصفهان، ایلام، اهواز، بجنورد، تبریز، رشت، شیراز، قزوین، قم، کرمانشاه، کیش، گنبد کاووس، مشهد، مرند، ملایر و همدان در میان امضاءکنندگان نامه به چشم می خورند.

متن پیام این نویسندگان چنین است: مادران و پدران ایرانی شاعران، نویسندگان و قصه گویان عزیز سلام بچه های ایران و جهان روزهای سختی را می گذرانند.

کرونا و شرایط اقتصادی و اجتماعی دست به دست هم داده اند تا نیازهای بچه ها بیش از پیش نادیده گرفته شود و فرزندان ما بیش از هر زمانی با ناملایمات، خمودگی و ملال دست و پنجه نرم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهل نویسنده کودک به پیشواز شب چله رفتند

چهل نویسنده کودک به پیشواز شب چله رفتند