مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-02اقتصادي

ایجاد مرکز بین المللی توسعه مهندسی نفت و گاز در قزاقستان


در راستای اجرای دستور رییس جمهور قزاقستان در مورد توسعه حوزه مهندسی مکانیک، توافقنامه ای در زمینه ایجاد مرکز بین المللی توسعه مهندسی نفت و گاز در این کشور به امضا رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، در راستای اجرای دستور رییس جمهور قزاقستان در مورد توسعه حوزه مهندسی مکانیک،  توافقنامه ای در زمینه ایجاد مرکز بین المللی توسعه مهندسی نفت و گاز در این کشور به امضا رسید.

سند مذکور توسط نورلان ناگایف وزیر انرژی، قائربیک اوسکینبایف معاون اول وزارت صنایع و توسعه زیرساخت ها، میرم پشیمبایف رییس هیات مدیره  اتحادیه مهندسان مکانیک قزاقستان ، بیکیت ایسباستین  مدیر عامل شرکت PSA ، ادوین بلوم  رییس پروژه کاراچاگاناک پترالیوم آپیریتینگ ، ریچارد خائو  مدیر عامل شرکت  نارت کاسپیان کمپانی و ایمربانر رییس شرکت تنگیزشورایل و در حضور رومان سکلیار معاون نخست وزیر قزاقستان به امضا رسید.

هدف از فعالیت این مرکز، بومی سازی تولید محصولات صنایع نفت و گاز قزاقستان از طریق افتتاح شرکت های صنعتی و مراکز خدماتی جدید و کمک به فعالیت های سرمایه گذاری اعلام شده است.

انتظار می رود این ابتکار به تولید کنندگان داخلی کمک کرده و مشارکت حداکثر آنها در فروش محصولات لازم به اپراتورهای پروژه های حوزه نفت و گاز را به دنبال خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد مرکز بین المللی توسعه مهندسی نفت و گاز در قزاقستان

ایجاد مرکز بین المللی توسعه مهندسی نفت و گاز در قزاقستان