مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آذر 1399 ساعت 00:102020-12-01فناوري

حوزه هایی که در کرونا آسیب زیادی دیدند


بهروز محمودی بختیاری با اشاره به این که خیلی از دانشجویان در جاهایی زندگی می کنند که دسترسی شان به سرعت اینترنت محدود است می گوید: علوم انسانی که جزء علوم نقلی است و در آن تضارب آرا، - بهروز محمودی بختیاری با اشاره به این که خیلی از دانشجویان در جاهایی زندگی می کنند که دسترسی شان به سرعت اینترنت محدود است می گوید: علوم انسانی که جزء علوم نقلی است و در آن تضارب آرا، گفت وگو و مباحثه مهم است، در این دوران بیشترین را آسیب دیده است.

در حوزه هنر هم چون خلاقیت محض وجود دارد، این آسیب بیشتر بوده است.

این زبان شناس و دانشیار پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران در گفت وگو با ایسنا، درباره تجربه خود در برگزاری کلاس های آنلاین درس ادبیات و وضعیت برگزاری کلاس ها در این دوران گفت: من جزء معلمان نسل سنتی محسوب می شوم، ما متعلق به نسلی هستیم که کلاس ها با تخته و گچ برگزار می شد برای همین خیلی دلتنگ دوران حضور دانشجویان هستم.

او افزود: همچنین چون من درس مهارتی تدریس می کنم، در واقع یکی از درس هایی که من همیشه تدریس می کنم زبان است، چه زبان عمومی و چه تخصصی، یکی از دشواری ها این است که مهارت را نمی شود به صورت مجازی یاد داد.

شاید بشود برخی از مسائل خیلی نظری مثل لکچرها را مجازی درس داد؛ همان گونه که در حال حاضر هم کلاس های لکچری من بی دردسر برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوزه هایی که در کرونا آسیب زیادی دیدند

حوزه هایی که در کرونا آسیب زیادی دیدند