مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:352020-12-01سياسي

بیماران کرونایی 4 بیمارستان مهمان آبمیوه های جهادی ها


مسئول اطلاع رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: گروه های جهادی روزانه 300 بطری آبمیوه طبیعی سیب، هویج و پرتغال تهیه و برای 4 بیمارستان تهران ارسال می کنند.

- روح الله عبداللهی، مسئول اطلاع رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: از ابتدای اجرای این طرح از 13 آبان ماه که تا 13 دی ماه ادامه پیدا می کند، جهادگران، طلاب، فعلان قرآنی، هیأتی ها و مداحان در 12 بیمارستان تهران برای خدمت رسانی حاضر شده اند و فعالیت های مختلفی را اجرایی می کند.

وی افزود: توسط گروه های جهادی روزانه 300 بطری آبمیوه طبیعی در 4 بیمارستان تهران شامل امام حسین، بقیهالله، بوعلی و امیر اعلم برای بیماران کرونا یی، کادر درمانی و همراهان توزیع می شد تا هم موجب تقویت جسمی آنان باشد و هم از این منظر که جهادی ها و اقشار مختلف به یاد آنان هستند، روحیه شان تقویت شود.

عبداللهی گفت: این آبمیوه ها شامل آب سیب، پرتغال و هویج است که روزانه تهیه و در بیمارستان ها توزیع می شود.

مسئول اطلاع رسانی عملیات حاج قاسم سلیمانی سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این سازمان در قالب طرح حاج قاسم با بیمارستان ها و کادر درمانی مرتبط شده است تا خدمات رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران کرونایی 4 بیمارستان مهمان آبمیوه های جهادی ها

بیماران کرونایی 4 بیمارستان مهمان آبمیوه های جهادی ها