مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 20:052020-12-01حوادث

دستگیری 98 قاچاقچی در اسلامشهر


فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر، گفت : با اجرای طرح نجات در شهرستان اسلامشهر، 98 فروشنده و قاچاقاچی به همراه 37 کیلوگرم انواع موادمخدر و تعدادی سلاح سرد دستگیر شدند.

- سرهنگ مهدی کرمی فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر، اظهار کرد: در راستای تدابیر سردار فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و با اجرای طرح نجات برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر در سطح اسلامشهر تشدید یافته است.

وی گفت: در راستای اجرایی شدن طرح نجات پس از انجام اقدامات شناسایی و تشکیل پرونده برای فروشندگان موادمخدر و اخذ مجوزهای لازم قضایی در طی 48 ساعت گذشته با انجام یک عملیات منسجم و هماهنگ توسط مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان تعداد 98 نفر توزیع کننده و فروشنده موادمخدر دستگیر شدند که در بین آن ها دو نفر قاچاقچی عمده وجود دارند.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر بیان کرد: با اجرای این طرح بالغ بر 37 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی از این فروشندگان و توزیع کنندگان به همراه تعداد زیادی لوازم توزیع و انواع سلاح سرد و تعداد 7 دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

کرمی با هشدار به عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، خاطرنشان کرد: به فروشندگان و افرادی که می خواهند به واسطه فروش مواد مخدر برای خود کسب و کار راه انداخته و اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 98 قاچاقچی در اسلامشهر

دستگیری 98 قاچاقچی در اسلامشهر