مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 14:402020-12-01سياسي

آماده باش 23 پایگاه جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای طرح زمستانی


مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آماده باش 23 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان برای اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سالجاری خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از آماده باش 23 پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان برای اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در سالجاری خبر داد.

امیر جعفرزاده در خصوص جزییات اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی استان در سالجاری گفت: این طرح به مدت سه ماه از 20 آذرماه به صورت شبانه روز توسط 23 پایگاه امداد و نجات ثابت و موقت بین شهری، کوهستانی، واکنش سریع و امداد هوایی اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در قالب این طرح 11 هزار و 634 نفر به روز نجاتگر، امدادگر تخصصی و عوامل امدادی به همراه یک هزار 170 دستگاه به روز خودروی نجات، 1620 دستگاه به روز خودروی امدادی به همراه 1800 دستگاه به روز آمبولانس به کار گیری می شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از بکارگیری 45 فروند روز بالگرد در طرح ملی امداد و نجات زمستانی در استان خبر داد و اظهارکرد: امدادرسانی در تصادفات جاده ای، رهاسازی خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک، آموزش و کمک به بستن زنجیر چرخ در جاده های برفی، انجام امداد و کمک های اولیه سرپایی، خدمات اسکان اضطراری برای در راه ماندگان در پایگاهها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش 23 پایگاه جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای طرح زمستانی

آماده باش 23 پایگاه جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی برای طرح زمستانی