مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 13:202020-12-01سياسي

افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان شیراز و سه شهرستان فارس


در ادامه طرح پایش و غربالگری زندانیان در استان فارس با حضور رییس کل دادگستری فارس، دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در زندان مرکزی شیراز به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان های استان فارس، در این مراسم، رییس کل دادگستری فارس و معاونین قضایی دادگستری استان از زندان مرکزی شیراز بازدید و با زندانیان اندرزگاه نسوان ملاقات کردند.

رییس کل دادگستری استان فارس در روند افتتاح دفتر خدمات الکترونیکی قضایی در زندان عادل آباد شیراز، هدف از راه اندازی این دفتر را تسریع در ارسال درخواست های قضایی زندانیان و رسیدگی به تقاضای آنان به صورت سیستمی خواند و افزود: همزمان با افتتاح این دفتر دفاتر خدمات قضایی در زندان های اقلید، کازرون و بوانات نیز آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه با فراهم شدن زیرساخت ها، به زودی دفتر خدمات قضایی در سایر زندان های استان نیز راه اندازی می شود، گفت: با این کار ارزشمند، روند رسیدگی به پرونده های قضایی زندانیان در خصوص اعسار و محکومیت های مالی با سرعت بیشتری انجام می شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی افزود: استان فارس به لحاظ جمعیت کیفری یکی از استان های بزرگ کشور محسوب می شود که با اجرای مناسب و مستمر طرح پایش زندانیان  توسط قضات با بهره گیری از تأس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان شیراز و سه شهرستان فارس

افتتاح دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در زندان شیراز و سه شهرستان فارس