مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:152020-12-01سياسي

دولت به جای شورای نگهبان سخن نگوید


عضو هیات رییسه مجلس از قالیباف خواست که به دولت تذکر بدهد زیرا آنها شأن مجلس را رعایت نکرده و بهتر است به کار اجرا بپردازد ضمن اینکه مخالفت قوه مجریه با مصوبات مجلس خیلی جالب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 11 آذر ماه 99) در جلسه علنی مجلس و در تذکری مستند به مواد 11 و 22 آیین نامه داخلی مجلس و اصل 86، 92 و 93 قانون اساسی اظهار داشت: گویا برخی ها جای شورای نگهبان هم نشسته اند و هم دولت محسوب می شوند و هم شورای نگهبان، این در حالی است که قبلا هم  مجلس بودند.

وی افزود: این که ربیعی سخنگوی شورای نگهبان بنا داشته باشد جای شورای نگهبان بنشینید و پیشاپیش تصمیم بگیرد خیلی جالب است؛ گویا علم غیب هم دارند و پیشاپیش از طرف این شورا اظهار نظر می کنند.

عضو هیات رییسه مجلس از قالیباف خواست به دولت تذکر دهد تا شان مجلس را رعایت کرده و به کار اجرا بپردازد.

سلیمی گفت: دولت با اعطای کارت معیشت به مردم مخالف بوده است و هر کاری هم که مجلس می کند با مخالفت دولت مواجه می شود، لذا به نظر می رسد تذکر جدی به دولت داده شود تا آنها وظایفشان را بدانند و نمی توانند هم در جایگاه دولت باشند و هم در جایگاه شورای نگهبان و قوه قضاییه.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت به جای شورای نگهبان سخن نگوید

دولت به جای شورای نگهبان سخن نگوید