مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:102020-12-01سياسي

احمدی بیغش: انفعال دولت هم حدی دارد/ قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است


نماینده شازند در مجلس با بیان اینکه انعفال دولت هم حدی دارد گفت: قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است و حالا به دنبال التماس بایدن که برادر تنی ترامپ است برود؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمود احمدی بیغش نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 11 آذر) در جلسه علنی و در تذکری مستند به اصل 86 قانون اساسی اظهار داشت: مجلس امروز طرح الزام دولت به خاتمه اجرای پروتکل الحاقی و صیانت از منافع ملت را تصویب کرده است و همه مردم ایران از این مصوبه خوشحال هستند.

  وی افزود: متأسفانه مشاهده کردیم که سخنگوی دولت در اقدامی ناپسند این طرح را خلاف دانسته اند؛ ظاهراً باید نمایندگان از امروز وقتی کارت زده و وارد مجلس می شوند، باید از دولت اجازه بگیرند و بعد از دریافت برنامه وارد صحن مجلس شویم.

نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نمایندگان براساس قانون اساسی برای مردم کار می کنند، ولی دولت می گوید این مصوبه مجلس را انجام نداده و یا خلاف است.

احمدی بیغش گفت: دولت چه کاره است که حق مجلس، مصوبه مجلس و قانون را ندیده می انگارد.

وی افزود: تا امروز که به صورت داوطلبانه پروتکل الحاقی را عمل کرده ایم، وضع زندگی مردم و آرامش و امنیت شان چطور بوده است؟ آیا ترور نبوده است؟ شهید فخری زاده و دیگر شهدای هسته ای در چه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی بیغش: انفعال دولت هم حدی دارد/ قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است

احمدی بیغش: انفعال دولت هم حدی دارد/ قوه مجریه مملکت را به لبه پرتگاه کشانده است