مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 11:052020-12-01حوادث

کلاهبرداری به بهانه صدور مجوز تردد در ایام کرونایی


رییس پلیس فتای استان کرمان از شهروندان درخواست کرد به منظور عبور و مرور از شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد، هرگز فریب تبلیغات جعلی ارائه مجوز عبور و مرور در این مناطق را نخورند.

- ایسنا/کرمان رییس پلیس فتای استان کرمان از شهروندان درخواست کرد به منظور عبور و مرور از شهرهای با وضعیت قرمز، نارنجی و زرد، هرگز فریب تبلیغات جعلی ارائه مجوز عبور و مرور در این مناطق را نخورند.

سرهنگ امین یادگار نژاد در تشریح نحوه جزییات این کلاهبرداری گفت: طی رصد و پایش فضای سایبری و شبکه های اجتماعی توسط کارشناسان پلیس فتا استان مشخص شد تبلیغاتی مبنی بر دریافت وجه به ازای ثبت پلاک و ارائه مجوز ورود به مناطق غیرمجاز توسط افرادی سودجو به منظور دستیابی به اطلاعات حساب بانکی و سایر اطلاعات هویتی شهروندان ایجاد شده است.

وی افزود: در این روش افراد سودجو، اطلاعات هویتی و خودرو شخص متقاضی را جهت ورود به مناطق قرمز به بهانه اعطای مجوز توسط درگاه جعلی اخذ کرده است و زمانی که کاربر اطلاعات حساب بانکی خود را وارد می سازد، اقدام به خالی کردن حساب وی می کنند.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توجه به گستردگی فضای سایبری مهمترین توصیه به کاربران، توجه به اخبارهای موثق و عدم توجه به پیشنهادات دریافت شده در این خصوص از کانال ها و گروه های شبکه های اجتماعی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری به بهانه صدور مجوز تردد در ایام کرونایی

کلاهبرداری به بهانه صدور مجوز تردد در ایام کرونایی