مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:502020-12-01اقتصادي

تاثیر قیمت بلیط هواپیما در گردشگری ایران در ایام کرونا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازآژانس هواپیمایی آنیل پرواز، تاثیر افزایش قیمت بلیط هواپیما در 24 آبان 99 به نحوی است که به یکباره با کاهش عجیبی در فروش و به خواب رفتن صنعت گردشگری مواجه شدیم.

همانطور که میدانیم شتاب انتشار کرونا، بر صنعت هوایی در سراسر جهان، بیشترین تأثیر را در عمر تاریخ سفر های هوایی تا به امروز گذاشته است و همچنین قرنطینه ی جهانی باعث شد تا اکثر مسافرانی که در مواقع دیگر از هیچ فرصتی برای سفر و گردشگری دریغ نمیکردند اقدام به سفر نکنند.

تعرفه ها و افزایش قیمت بلیط هواپیما در آبان99 قیمتهای جدیدی که در آبان99 به تصویب رسید از نظر عده ای تعرفه ها کاملاً مناسب و مقرون به صرفه بوده و نسبت به شرایط رشد معمول قیمت ها در سال های گذشته برخوردار است و از نظر عده ای با شرایط کنونی زمان مناسبی برای افزایش قیمت نبوده.

البته لازم است بدانید در عوض افزایش قیمت جدید بلیط هواپیما شرکت های هواپیمایی موظف اند فقط برای 60 درصد از ظرفیت خود در راستای رعایت فاصله گذاری اجتماعی و برای جلوگیری از تجمع های موثر در شیوع کرونا، بلیط ارائه دهند.

بهترین اقدام برای مسافرتی ارزان و بی خطر دراین ایام چیست؟ از آن جا که رفتن به برخی از سفر ها اجتناب نا پذیر است و باید انجام شوند، لازم است اقداماتی انجام دهیم که مسافرت بی خطر و در عین حال ارزان قیمتی داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر قیمت بلیط هواپیما در گردشگری ایران در ایام کرونا

تاثیر قیمت بلیط هواپیما در گردشگری ایران در ایام کرونا