مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:152020-12-01اقتصادي

25 معدن غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید بازگشت


رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه 274 معدن استان غیرفعال است، گفت: مهر و آبان سال جاری 25 معدن غیرفعال استان به چرخه تولید بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی تشنه دل پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ویدئوکنفرانسی بررسی مشکلات معادن استان سمنان به میزبانی سالن کوثر استانداری ضمن بیان اینکه بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت 648 معدن در استان وجود دارد، ابراز داشت: از این تعداد بالغ بر 23.

5 درصد یعنی به تعداد 274 مورد غیرفعال است.

وی بابیان اینکه در راستای فعال سازی معادن راکد در استان، معادن فصلی مرداد امسال شناسایی و فعال سازی این معادن در دستور کار قرار گرفت، افزود: پس از انجام این اقدامات شاهد بودیم که درصد میزان واحدهای معدنی غیرفعال در استان به 23 .

4 درصد کاهش یافت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه طی مهرماه و آبان ماه سال جاری به واسطه اقدامات صورت گرفته، تعداد 25 واحد معدنی دیگر در استان فعال شده است، ابراز داشت: این فرایند همچنان در دستور کار قرار دارد و اقدامات لازم در حال انجام است.

تشنه دل بابیان اینکه شناسایی معادن تعطیل و علت یابی و آسیب شناسی واحدهای نیمه تعطیل و تعطیل استان در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود و فشار تحریم های دشمنان،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 معدن غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید بازگشت

25 معدن غیرفعال استان سمنان به چرخه تولید بازگشت