مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-01اقتصادي

تفاهم با شهرداری برای بهره برداری از پیست های دوچرخه سواری قم


رییس هیأت دوچرخه سواری استان قم از توافق و تفاهم با شهرداری کلانشهر قم به منظور بهره برداری از پیست های دوچرخه سواری این شهر خبر داد.

- مصطفی امینی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: در واقع این یک مژده برای دوچرخه سواران و علاقمند به دوچرخه سواری در قم است که بر اساس تفاهم نامه بین معاونت حمل و نقل شهرداری کلانشهر قم و هیأت دوچرخه سواری، بهره برداری از پیست های دوچرخه سواری شهر قم به این هیأت واگذار شد و طبق این تفاهم نامه عقد قرارداد نهایی در دست اقدام قرار گرفت.

وی در ادامه به اجرای مستمر طرح سه شنبه های بدون خودرو در قم اشاره و عنوان کرد: دوازدهمین هفته از اجرای این طرح با حضور مدیرعامل سازمان ترافیک شهرداری قم برگزار شد و مهندس نیک و برخی از علاقمندان به دوچرخه در آن حضور داشتند و مسیر میدان ارتش تا بوستان تفریحی ورزشی علوی را رکاب زدند.

رییس هیأت دوچرخه سواری استان قم اضافه کرد: حضور مسوولان استان در این طرح زمینه ساز رغبت و تمایل بسیاری از مردم و شهروندان برای مشارکت شده است، ما در هفته یازدهم این طرح میزبان آقای خاکی مدیرعامل سازمان بهسازی حرم مطهر بودیم و به اتفاق علاقمندان به دوچرخه سواری، مسیر خیابان صدوق تا خیابان 19 دی را رکاب زدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم با شهرداری برای بهره برداری از پیست های دوچرخه سواری قم

تفاهم با شهرداری برای بهره برداری از پیست های دوچرخه سواری قم