مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 06:152020-12-01سياسي

مجلس دیگر نمی خواهد در حاشیه باشد/ نمی گذاریم پشت اتاق های در بسته قانون تصویب شود


مجلس دیگر نمی خواهد در حاشیه باشد و اجازه نمی دهیم دیگران پشت اتاق های در بسته قانونی را تصویب کنند.

- نماینده مردم محلات در مجلس گفت: مجلس دیگر نمی خواهد در حاشیه باشد و اجازه نمی دهیم دیگران پشت اتاق های در بسته قانونی را تصویب کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران اظهار داشت: سوال بنده این است آیا برخی از مفاد قراردادهای سابق به نحوی برای ما مشکل ایجاد نکرد و مغایر با قانون نبود؟ وی متذکر شد: ما مشاهده کردیم که عده ای بدون نظر مجلس قراردادهایی را درباره FATF و پالرمو و همچنین قراردادهای نفتی امضا و حتی برخی مفاد آن را اجرا کردند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس دیگر نمی خواهد در حاشیه باشد بلکه می خواهد به هویت خودش بازگردد و اجازه ندهد دیگران پشت اتاق های در بسته قانونی را تصویب کنند.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: سوال بنده این است که آیا اینستکس و SPV عملیاتی شد؟ دو سال کشورهای اروپایی ما را معطل خودشان کردند.

سلیمی اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی قانون اقدام متقابل را پس از انعقاد برجام به تصویب رساند اما به دلیل آنکه مجلس از خودش ضعف نشان داد این قانون اج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس دیگر نمی خواهد در حاشیه باشد/ نمی گذاریم پشت اتاق های در بسته قانون تصویب شود

مجلس دیگر نمی خواهد در حاشیه باشد/ نمی گذاریم پشت اتاق های در بسته قانون تصویب شود