مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:352020-12-01سياسي

وحیدی: هدف انحلال دانشگاه فرهنگیان پر کردن صندلی های خالی سایر دانشگاه هاست


محمد وحیدی، نائب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تأکید شده تا از ظرفیت های این دانشگاه برای تأمین معلمان کشور استفاده شود و در بخش های محدود نیز با استفاده از ماده 28 اقدام به .

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی با انتقاد از طرح انحلال دانشگاه فرهنگیان گفت: به نظر می رسد هدف وزیر علوم از بیان طرح انحلال دانشگاه فرهنگیان پر کردن صندلی های خالی سایر دانشگاه هاست.

محمد وحیدی، نائب رییس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو ، گفت: در اساسنامه دانشگاه فرهنگیان تأکید شده تا از ظرفیت های این دانشگاه برای تأمین معلمان کشور استفاده شود و در بخش های محدود نیز با استفاده از ماده 28 اقدام به جذب معلمان از سایر تحصیل کردگان دانشگاه های کشور انجام شود، اما در این اظهارنظر اخیر وزیر علوم، متأسفانه ماده 28 بر روند کاری دانشگاه فرهنگیان غلبه پیدا می کند که امری نادرست است.

وحیدی با تاکید بر اینکه حرفه معلمی مانند کادر درمان باید از مسیر مشخص طی شود، بیان کرد: سیاست جذب دانشگاه فرهنگیان باید مطابق با سند تحول بنیادین انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحیدی: هدف انحلال دانشگاه فرهنگیان پر کردن صندلی های خالی سایر دانشگاه هاست

وحیدی: هدف انحلال دانشگاه فرهنگیان پر کردن صندلی های خالی سایر دانشگاه هاست