مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:302020-12-01بين الملل

اذعان رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور


با توجه به پیامد های ترور شهید محسن فخری زاده، اذعان رژیم صهیونیستی به دست داشتن در این حادثه، تنها نشان دهنده افسار گسیختگی تل اویو است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما، با وجود محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی در جهان حتی از جانب مجامع بین المللی و متحدان غربی و منطقه ای رژیم صهیونیستی؛ یک مقام رژیم صهیونیستی بر دست داشتن این رژیم در این عملیات تروریستی اذعان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه تلویزیونی المیادین، در نخستین اذعان رژیم صهیونیستی به جنایت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند ایرانی, یک مسئول اطلاعاتی این رژیم به روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز گفت: کشورهای جهان باید از تل آویو به خاطر ترور فخری زاده تشکر و قدردانی کنند.

اسراییل در صورت لزوم تدابیر و اقدامات بیشتری را علیه برنامه هسته ای ایران اتخاذ خواهد کرد.

این روزنامه آمریکایی همچنین به نقل از بروس ریدل از مسئولان سابق سازمان جاسوسی آمریکا گزارش داد: اسراییل از روابط قوی خود با کشورهای همسایه ایران مانند جمهوری آذربایجان برای نظارت و به خدمت گرفتن مزدوران استفاده کرده است.

الجزیره گزارش داد: مایک مولن رییس سابق ستاد مشترک ارتش آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی ام بی سی آمریکا به نقش اسراییل در ترور فخری زاده اذعان و پیش بینی کرد تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اذعان رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور

اذعان رژیم صهیونیستی به دست داشتن در ترور