مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 05:052020-12-01سياسي

راه اندازی پویش «فرشتگان زمینی»در رادیو پیام/ بهانه ای برای تجلیل از پرستاران


شبکه رادیویی پیام باراه اندازی پویش ملی «فرشتگان زمینی» ضمن تقدیر از زحمات ارزشمند جامعه پرستاری کشور، یاد و مجاهدت پرستارانی که در امدادرسانی به هموطنان گرفتار بیماری کرونا ازجان خود گذشتند را گرامی می دارد.

- شهرام ملازاده مدیر شبکه رادیویی پیام و آوا در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس گفت: امسال سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) نسبت به سال های گذشته متفاوت خواهد بود چرا که با شیوع بیماری کرونا در سراسر جهان بویژه در کشور عزیزمان تعدادی از خانواده ها و هموطنان عزیز آسیب های جبران ناپذیری از این ویروس منحوس دیدند.

تردیدی نیست که در تمام دنیا، بویژه ایران فشار و آسیبی که بر کادر درمانی و خانواده های آنان وارد شده بیشتر از سایر اقشار جامعه بوده است.

وی افزود:کادر درمانی کشور از زمان ورود این ویروس منحوس به کشور با مجاهدت و از خودگذشتگی توانستند آرامش نسبی را در بخش درمان ایجاد کرده و در ارائه خدمت به هموطنان درگیر کرونا از هیچ کوششی دریغ نورزیدند و تعدادی از پزشکان، پرستاران و کادر درمان با فداکاری برای نجات جان هموطنان از جان خود گذشتند تا زندگی را به هموطنانشان هدیه کنند.

مدیر رادیو پیام و آوا گفت: شبکه رادیویی پیام و آوا با هدف تقدیر از زحمات ارزشمند، صادقانه و ایثارگرانه این قشر فداکار (پرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی پویش «فرشتگان زمینی»در رادیو پیام/ بهانه ای برای تجلیل از پرستاران

راه اندازی پویش «فرشتگان زمینی»در رادیو پیام/ بهانه ای برای تجلیل از پرستاران