مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 14:102020-11-30اقتصادي

17 میلیارد ریال برای ساخت موزه اسفراین هزینه شد


معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: تاکنون 17 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه شهرستان اسفراین هزینه شده است که امسال هم شش میلیارد و 214 میلیون ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون میراث فرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: تاکنون 17 میلیارد ریال اعتبار برای ساخت موزه شهرستان اسفراین هزینه شده است که امسال هم شش میلیارد و 214 میلیون ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافته است.

علی مستوفیان اظهارکرد: عملیات اجرایی ساخت موزه اسفراین از سال 91 آغاز شده و در سال های اخیر اعتبارات خوبی برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان شمالی، وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 70 درصدی موزه اسفراین، ابراز امیدواری کرد: در صورت اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار، این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی گفت: عملیات ساخت موزه اسفراین در حاشیه پارک قائم این شهرستان و در زمینی به گستره سه هزار و 400 متر و زیربنای بیش از 900 مترمربع در حال اجرا است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 میلیارد ریال برای ساخت موزه اسفراین هزینه شد

17 میلیارد ریال برای ساخت موزه اسفراین هزینه شد