مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 12:552020-11-30حوادث

« پنچری» ترفندسارقان زورگیراتوبان شهید کاظمی


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقانی خبر داد که با ترفند پنچر کردن لاستیک خودروها از صاحبان آنها زورگیری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس،سرهنگ جلیل موقوفه ای رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان زورگیری خبر داد که با شیوه پنچری خودروها اقدام به سرقت می کردند.

سرهنگ موقوفه ای در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری در بزرگراه شهید کاظمی نیروهای ضربت سرکلانتری دهم و ماموران تیم عملیات کلانتری خانی آباد برای دستگیری این سارقان وارد عمل شدند.

رییس پلیس پیشگیری پایتخت تسویه کرد: روش سارقان به این ترتیب بود که وقتی شهروندان از رمپ ورودی اتوبان داخل اتوبان شهید کاظمی می پیچیدند، ناگهان چرخ خودرویشان پنجر می شد؛ بعد از این اتفاق وقتی برای بررسی موضوع پیاده می شدند تا اقدامات مربوطه را انجام دهند فردی با وسیله ای شبیه اسلحه آنها را تهدید کرده و تلفن همراه، وجه نقد و اقلام با ارزش را گرفته و سپس آچار چرخ و لوازم مربوط به پنچرگیری را داخل یک گونی با خودوخود برده و سواربر یک خودرو از محل سرقت متواری می شدند.

  به گفته سرهنگ موقوفه ای؛ طی یک ماه گذشته هفت فقره سرقت به این شکل ( زورگیری) در طول اتوبان شهید کاظمی در ورودی های مختلف این اتوبان رخ داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

« پنچری» ترفندسارقان زورگیراتوبان شهید کاظمی

« پنچری» ترفندسارقان زورگیراتوبان شهید کاظمی