مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 11:302020-11-30سياسي

یکی از ابعاد ناگفته شخصیت شهید فخری زاده


«شهید فخری زاده واقعا شخصیت ویژه ای بود؛ بعضی ها اهل علمند، اهل فکر نیستند؛ بعضی ها اهل فکرند، اهل معنا نیستند؛ بعضی ها اهل معنا هستند، انقلابی نیستند؛ - شهید فخری زاده واقعا شخصیت ویژه ای بود؛ بعضی ها اهل علمند، اهل فکر نیستند؛ بعضی ها اهل فکرند، اهل معنا نیستند؛ بعضی ها اهل معنا هستند، انقلابی نیستند؛ بعضی ها انقلابی هستند، مدیر نیستند اما شهید فخری زاده همه اینها را با هم داشت؛ هم اهل علم بود، هم اهل فکر، هم اهل معنا، هم انقلابی و هم مدیر.

شخصیت بسیار جامعی بود.

اینکه می گویم اهل علم، نه فقط در رشته خودش، بلکه در فلسفه هم کار کرده بود و مطالعه و تفکر می کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر عبدالحسین خسروپناه رییس مؤسسه حکمت و فلسفه ایران در ادامه یادداشت خود در روزنامه وطن امروز نوشت: قبل از اینکه بنده ریاست مؤسسه حکمت و فلسفه ایران را به عهده بگیرم، شهید فخری زاده سلسله جلساتی را در دانشگاه شهید بهشتی ترتیب داده بود با محوریت فلسفه و فیزیک .

بعد از اینکه من به انجمن فلسفه و حکمت آمدم، ایشان با توجه به شناختی که از من داشت، پیشنهاد داد سلسله جلساتی را به شکل گفت وگو با موضوع فیزیک و فلسفه برگزار کنیم.

من هم چون این موضوع دغدغه شخصی ام بود و همیشه تمایل داشتم بین فلسفه و علوم روز پیوند برقرار کنم، این پیشنهاد را پذیرفتم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از ابعاد ناگفته شخصیت شهید فخری زاده

یکی از ابعاد ناگفته شخصیت شهید فخری زاده