مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 10:252020-11-30سياسي

تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد اقتصادی


سخنگوی کمیسیون بودجه با اشاره به بررسی بودجه 1400 با حضور قالیباف در این کمیسیون گفت: رییس مجلس تاکید کرد بودجه آتی باید به نحوی تدوین شود که موجب افزایش رشد اقتصادی و حمایت از افراد نیازمند شود.

- محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در تشریح جزییات نشست امروز (دوشنبه 10 آذر) این کمیسیون اظهار داشت: در این جلسه محمد باقر قالیباف رییس مجلس در کمیسیون برنامه حاضر شد و به همراه اعضای کمیسیون، بودجه سال 1400 و اولویت های آن بحث و بررسی شد.

  وی افزود: کلیاتی از مسایل مختلف مجلس مطرح و سپس به طور ویژه بر بحث بودجه متمرکز شدیم، اعضای کمیسیون برنامه هم دغدغه های خود را درباره بودجه مطرح کردند.

  سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: موضوع اصلاح ساختار بودجه در این نشست مورد تاکید رییس مجلس و نمایندگان قرار گرفت؛ این در حالی است که این کمیسیون در چند ماه گذشته به طور ویژه بحث اصلاح ساختار بودجه را مورد بررسی قرار داد؛ همچنین در این نشست توجه به تاثیر درآمدهای حاصل از نفت و افزایش هزینه های ناشی از شیوع کرونا بر دیگر مسائل کشور مورد بررسی قرار گرفت.

مفتح اظهار داشت: رییس مجلس بعد از استماع نظرات نمایندگان، جمع بندی نسبت به مسائل داشتند و اعلام کردند، با توجه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد اقتصادی

تاکید قالیباف بر حمایت از نیازمندان در بودجه 1400 و افزایش رشد اقتصادی