مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 08:302020-11-30اجتماعي

برف روبی 160 کیلومتر از جاده های کرمانشاه


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از 160 کیلومتر برف روبی و 10 مورد ریزش برداری کوه در محورهای استان طی چند روز اخیر خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از 160 کیلومتر برف روبی و 10 مورد ریزش برداری کوه در محورهای استان طی چند روز اخیر خبر داد.

فریبرز کرمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به بارش برف و بارانی که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان داشتیم، اظهار کرد: سه شهرستان پاوه، سنقر و دالاهو درگیر برف بودند و در سایر شهرستانها نیز بارندگی شدید داشتیم.

وی ادامه داد: نزدیک به 160 کیلومتر از راه های استان در این مدت برف روبی شد که عمدتا در گردنه های برف گیر مانند پاوه به روانسر و همچنین مله ماس بوده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه هم اکنون هیچ محوری در استان چه از محورهای فرعی و چه روستایی مشکلی به لحاظ مسدود بودن ندارد و همه محورها باز هستند.

کرمی همچنین از وقوع 10 مورد ریزش کوه به دلیل بارش برف و باران در محورهای استان خصوصا در منطقه اورامانات خبر داد که ریزش برداری در کوتاه ترین زمان انجام شده است.

وی از پای کار بودن 75 نفر از نیروهای راهداری و 21 دستگاه ماشین آلات سنگین در این عملیات ها یاد کرد و ادامه داد: برای برف روبی جاده ها از 70 تن شن و نمک نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف روبی 160 کیلومتر از جاده های کرمانشاه

برف روبی 160 کیلومتر از جاده های کرمانشاه