مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:452020-11-30اقتصادي

رییس اتاق بازرگانی تهران در نقد بخشنامه جدید بانک مرکزی به رییس جمهور نامه نوشت


رییس اتاق بازرگانی تهران درنامه ای به رییس جمهور با انتقاد از بخشنامه جدید بانک مرکزی عنوان کرد که این بخشنامه تصمیمات راهگشای چندی قبل ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در حوزه تجارت خارجی را بی اثر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران مسعود خوانساری،  در نامه ای به حسن روحانی، رییس جمهور، با انتقاد از بخشنامه جدید بانک مرکزی عنوان کرد که این بخشنامه تصمیمات راهگشای چندی قبل ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در حوزه تجارت خارجی را بی اثر کرد، تصمیماتی که در همین کوتاه مدت اثر خوبی بر سرعت بخشی صادرات غیرنفتی و ترخیص کالاهای دپو شده در گمرک گذاشته بود.

متن کامل نامه رییس اتاق بازرگانی تهران به رییس جمهور به شرح زیر است: جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران با سلام و تقدیم احترام تدبیر اخیر دولت محترم در تدوین و انتشار سیاست جدید ارزی با محوریت حل مسائل و مشکلات پیش روی رفع تعهد ارزی صادرکنندگان و تامین نیاز ارزی واردکنندگان که در قالب دستورالعمل شماره 90829 مورخ 12.

8.

99 ستاد هماهنگی اقتصادی دولت صادر گردید، مورد استقبال و اسباب قدردانی بخش خصوصی است؛ به خصوص اینکه اگرچه شرایط جنگ اقتصادی و کاهش درآمدهای ارزی حاصل از فروش نفت، تامین ارز واردات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اتاق بازرگانی تهران در نقد بخشنامه جدید بانک مرکزی به رییس جمهور نامه نوشت

رییس اتاق بازرگانی تهران در نقد بخشنامه جدید بانک مرکزی به رییس جمهور نامه نوشت