مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:402020-11-30اقتصادي

رونق اقتصاد خانوار با توسعه مشاغل خانگی/ سالانه 11 هزار سمنانی جویای کار هستند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد انشگاهی در 31 استان کشور و با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، - ایسنا/سمنان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان طرح ملی توسعه مشاغل خانگی با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهاد انشگاهی در 31 استان کشور و با هدف کمک و رونق اقتصاد خانوار، تحقق شعار سال و توسعه جایگاه مشاغل خانگی در اقتصاد کشور اجرا می شود.

اسماعیل غنیان در کارگروه اشتغال استان سمنان که به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان برگزار می شد، با اشاره به افتتاح دبیرخانه این طرح ملی در جهاددانشگاهی استان سمنان و گفت: در استان سمنان این موضوع به عهده جهاد دانشگاهی واحد استان است و با توجه به محدودیت زمانی، علاقه مندان می توانند با مراجعه به سامانه inhb.

ir اقدام به ثبت نام نمایند، ضمن اینکه شرایط متقاضیان ثبت نام در طرح حداقل سن 18 سال، بومی استان محل ثبت نام، عدم اشتغال تمام وقت و نداشتن بیمه کارفرمایی است.

وی افزود: هدف از اجرای این الگو تعامل با دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی دخیل در اجرای طرح و ارائه خدمات آموزش و مشاوره حضوری و غیرحضوری به متقاضیان مشاغل خانگی، توانمندسازی و اتصال به بازار و ایجاد زیرساخت های بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق اقتصاد خانوار با توسعه مشاغل خانگی/ سالانه 11 هزار سمنانی جویای کار هستند

رونق اقتصاد خانوار با توسعه مشاغل خانگی/ سالانه 11 هزار سمنانی جویای کار هستند