مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-30سياسي

تراکتور 50 ساله شد


مالک باشگاه تراکتور با صدور پیامی، پنجاهمین سالگرد تاسیس این باشگاه را به هواداران پرشور تبریک گفت.

- متن پیام محمدرضا زنوزی مطلق به شرح زیر است: به نام خداوند بخشاینده بخشایشگر خالق بی همتا را شاکریم که سعادت خدمت به مردمانی وارسته و پرشور را بر ما ارزانی داشته تا آنچه مجالی برای ادای دین در قبال وطن خود فراهم گردد.

تقارن پنجاهمین سال تأسیس باشگاه تراکتور با دوره تحول و پوست اندازی این باشگاه در قالب بخش خصوصی نشان از تعالی خانواده بزرگ تراکتور در سایه حضور و حمایت هواداران پرشور دارد.

پیش تر امیدمان بر آن بود که با ریشه کن شدن بیماری کرونا، جشنی بزرگ را به مناسبت پنجاهمین سال تأسیس باشگاه در جوار پرشورها برپا کنیم امّا این امکان مقدور نگردید.

به هر روی این رویداد تاریخی را به هواداران پرشور تراکتور تبریک گفته و آرزو می کنیم که در دوره پیش رو افتخاراتی در شأن تاریخ بزرگ این باشگاه ثبت گردد.

پیام تبریک مدیرعامل و اعضای هییت مدیره به مناسبت 50 سالگی تراکتور مدیرعامل باشگاه تراکتور نیز با صدور پیامی مجزا، سرمایه اجتماعی باشگاه را خیل عظیم هواداران متعصب و پرشور عنوان کرد.

متن پیام سجاد سیاح مدیرعامل باشگاه و اعضای هیئت مدیره باشگاه تراکتور به شرح زیر است: باسمه تعالی تراکتور امروز پنجاهمین سال حیات خود را جشن گرفت؛ نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراکتور 50 ساله شد

تراکتور 50 ساله شد