مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:202020-11-30اقتصادي

ارزش واقعی معادن در بورس کالا نمایان می شود


به گفته رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، تسهیل حضور معادن در بورس، از جمله مهم ترین و موثرترین روش های تامین مالی برای توسعه این بخش در کشور است؛ - به گفته رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران، تسهیل حضور معادن در بورس، از جمله مهم ترین و موثرترین روش های تامین مالی برای توسعه این بخش در کشور است؛ ضمن اینکه عرضه معادن کوچک و متوسط در بورس کالا، پیامدهای مثبت فراوانی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهرام شکوری با استقبال از تلاش های معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن وتجارت و مسئولان سازمان بورس برای عرضه معادن کوچک و متوسط در بورس گفت: امکان تامین مالی از طریق جذب سرمایه گذاری خارجی با توجه به تحریم ها در حال حاضر وجود ندارد.

رییس کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران و عضو هیات مدیره خانه معدن ایران، ضمن تاکید براینکه تامین مالی از طریق نظام بانکی بسیار پردردسر و گران بوده و عملا معادن به سراغ آن نمی روند، گفت: در چنین شرایطی بورس یکی از روش های مطمئن، ارزان و پایدار تامین مالی محسوب شده و می تواند مشکلات بسیاری از معادن را حل کند.

وی افزود: اکنون معادنی با ذخایر غنی در کشور با مشکل نقدینگی مواجه هستند و تامین مالی از بورس می تواند در فعالسازی مجدد معادن تعطیل یا نیمه فعال موثر ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارزش واقعی معادن در بورس کالا نمایان می شود

ارزش واقعی معادن در بورس کالا نمایان می شود