مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:152020-11-30بين الملل

درخواست تونس برای برگزاری کنفرانس بین المللی درباره فلسطین


وزارت خارجه تونس برگزاری کنفرانسی بین المللی با اختیارات کامل و با حضور تمامی طرف ها برای حل مساله فلسطین بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل خواستار شد.

- وزارت خارجه تونس برگزاری کنفرانسی بین المللی با اختیارات کامل و با حضور تمامی طرف ها برای حل مساله فلسطین بر اساس قوانین بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل خواستار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، وزارت خارجه تونس در بیانیه ای که به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین منتشر کرد، ضمن دعوت به برگزاری چنین کنفرانس، بر حمایت خود از اقدامات بین المللی که برای سرعتت بخشیدن به آغاز مذاکراتی جدی و معتبر جهت تقویت روند صلح انجام می شوند، تاکید کرد.

این وزارتخانه در ادامه تاکید کرد: تونس بار دیگر حمایت خود را از تلاش های جامعه بین الملل برای سرعت بخشیدن به آغاز مذاکراتی جدی، معتبر، با یک جدول زمانی مشخص جهت تقویت صلحی عادلانه، جامع و پایدار و مطابق با قطعنامه های بین المللی و طرح صلح عربی که مردم مبارز فلسطین با آن بتوانند تمامی حقوق قانونی خود را پس بگیرند و به واسطه آن دهه های طولانی ظلم و ستم پایان یافته و از امنیت و ثبات در جهان حفاظت شود، اعلام می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست تونس برای برگزاری کنفرانس بین المللی درباره فلسطین

درخواست تونس برای برگزاری کنفرانس بین المللی درباره فلسطین