مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 07:052020-11-30اقتصادي

چراغ سبز کدال به سهامداران


بازار سرمایه غیرقابل پیش بینی تر از آنچه تصور می کنیم پیش می رود.

در حالی که تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا کارشناسان راهیابی بایدن به کاخ سفید را به ضرر بورس تهران می دانستند اما تنها چند روز پس از انتخابات، - ، این در حالی است که در آن سو دیگر وضعیت بازارهای موازی چنگی به دل نمی زند.

سقوط قیمت دلار از 30 هزارتومان به کانال 23 هزارتومان و ریزش 35 درصدی سکه، کاهش تورم مسکن و قفل کسب و کارها به دنبال موج سوم کرونا پای سرمایه گذاران بیشتری را به تالارهای شیشه ای باز کرده است.

این را تحلیلگران بازار می گویند و معتقدند بازار سهام بعد از اصلاح شدید قیمت ها سرانجام روی خوش خود را به سرمایه گذاران نشان خواهد داد و روند بازار با حرکتی آرام صعودی خواهد شد.

برآیند کارشناسان با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد آبان ماه شرکت ها و صنایع مختلف بورسی از روند رشد سوددهی در این بازار خبر می دهد که در نتیجه با کاهش P/ Eنمادهای بورسی و جذابیت قیمت ها می تواند موجی از امیدواری را به این بازار پرحاشیه بازگرداند.

پیشروی صنایع پتروشیمی و فلزات اساسی بورس تهران این هفته را هم با چراغ سبز آغاز کرد تا شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات روز گذشته9 آذرماه 99 با رشد 36 هزار و 426 واحدی به یک میلیون و 427هزار واحد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چراغ سبز کدال به سهامداران

چراغ سبز کدال به سهامداران