مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-30سياسي

ترور نخبگان انگیزه جوانان برای اعتلای کشور را دوچندان می کند


نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس شورای اسلامی گفت: با هر ترور ناجوانمردانه فقط انگیزه جوانان ما برای قدم گذاشتن در راه اعتلای علمی و پیشرفت کشور دوچندان می شود.

- علیرضا زندیان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیام ترور شهید فخری زاده به غرب گرایان و مسئولینی که هنوز دنبال مذاکره با آمریکا هستند این است که اعتماد به آمریکا و دشمنان قسم خورده نظام ثمری جز تحریم و ترور ندارد.

وی با بیان اینکه دانش هسته ای در ایران بومی شده است عنوان کرد: جوانان نخبه و انقلابی با حضور گسترده و اراده ای مستحکم پاسخ این ترورها و توطئه های دشمنان را خواهند داد و این طی چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی برای جهانیان ثابت شده است.

زندیان ادامه داد: ترور شهید محسن فخری زاده و دیگر دانشمندان هسته ای کشور توسط عوامل صهیونیستی نیازمند پاسخی قطعی و سریع است.

وی خطاب به دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت بزرگ بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده ایرانیان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نمی کند و انتقام سخت از این ایادی استکبار در دستور کار است.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی مهمترن دلیل ترور دانشمند هسته ای انقلاب اسلامی را ضعف دشمنان در برابر انقلاب دانست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترور نخبگان انگیزه جوانان برای اعتلای کشور را دوچندان می کند

ترور نخبگان انگیزه جوانان برای اعتلای کشور را دوچندان می کند