مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:552020-11-30بين الملل

وزیر خارجه سوییس ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد


وزیر خارجه سوییس با محکوم کردن جنایت تروریستی در به شهادت رساندن دانشمند هسته ای ایران، خواستار تنش زدایی بین همه طرف ها شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ایگنازیو کاسیس وزیر امور خارجه سوییس ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران را محکوم کرد.

وی در مصاحبه با رسانه صهیونیستی کان در مورد ترور شهید محسن فخری زاده گفت: ابتدا می خواهم هر اقدام خشونت بار، از جمله این ترور را محکوم کنم و اینکه ما از همه طرف ها می خواهیم که از هر نوع اقدام خشونت بار آتی اجتناب کنند.

وی که به سرزمین های اشغالی سفر کرده، در ادامه گفت: هر اقدامی برای تنش زدایی از این وضعیت باید مورد حمایت قرار بگیرد و ما آماده ایم که به حمایت از این اقدامات کمک کنیم.

عناصر تروریستی عصر جمعه هفتم آذرماه سال جاری با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در یک عملیات انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته ای کشورمان را به شهادت رساندند.

اگرچه هنوز هیچ کس عهده دار مسئولیت ترور شهید محسن فخری زاده نشده است، اما این اتفاق نظر وجود دارد که این اقدام تروریستی در اتاق فکر مشترک آمریکا- رژیم صهیونیستی تدارک دیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه سوییس ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد

وزیر خارجه سوییس ترور شهید فخری زاده را محکوم کرد