مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:352020-11-30اقتصادي

هدف گذاری احداث 160 کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی


مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: برای امسال ایجاد 160 کیلومتر باند دوم را هدف گذاری کردیم که 47 کیلومتر آن محقق و 90 کیلومتر نیز آسفالت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، وحدی داعی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: در خراسان جنوبی حدود 17 هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی، دوبانده، آسفالته و روستایی داریم که مجموع راه های اصلی، فرعی و دوبانده استان به پنج هزار و 600 کیلومتر می رسد.

وی با بیان اینکه 661 کیلومتر از راه های خراسان جنوبی باند دوم بوده و تبدیل به بزرگراه شده اند، بیان داشت: دو سال قبل حدود 500 کیلومتر باند دوم نیاز داشتیم تا به متوسط کشوری برسیم که با پیگیری های صورت گرفته هم اکنون 560 کیلومتر باند دوم را در دست اجرا داریم.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی مطرح کرد: پروژه ایجاد باندهای دوم خراسان جنوبی حدود 43 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که اگر این پروژه ها به اتمام برسد طول باند های دوم استان به یک هزار و 221 کیلومتر می رسد و به متوسط کشوری در دارا بودن باند های دوم نزدیک می شویم.

داعی با اعلام اینکه برای امسال ایجاد 160 کیلومتر باند دوم را هدف گذاری کردیم که 47 کیلومتر آن محقق و 90 کیلومتر نیز آسفالت شده، تصریح کرد: یکی از راهبردهای ما متصل شدن مراکز شهرستانی خراسان جنوبی به شبکه بزرگراهی کشور است و این راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری احداث 160 کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی

هدف گذاری احداث 160 کیلومتر باند دوم در خراسان جنوبی