مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 06:052020-11-30سياسي

دانشگاه فرهنگیان هویت بخش معلمان است / لزوم ادامه فعالیت دانشگاه تخصصی معلمی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان بجنورد با ارسال نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره داشت و انحلال این مجموعه را خلاف مصلحت آینده کشور دانست.

- ، شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان بجنورد با ارسال نامه ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اشاره داشت و انحلال این مجموعه را خلاف مصلحت آینده کشور دانست.

متن نامه به این شرح است:بسم الله الرحمن الرحیم معلمان فقط از مسیر این دو دانشگاه (شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان) وارد آموزش و پرورش شوند و مجلس شورای اسلامی نیز باید در تصویب طرح ها به گونه ای عمل کند که خارج از مسیر این دو دانشگاه ورودی به آموزش و پرورش وجود نداشته باشد.

《مقام معظم رهبری 》ضمن عرض تسلیت و تهنیت شهادت نیروی ارزشمند انقلاب شهید فخری زاده به حضرت، ولی عصر (عج) و مقام عظمای ولایت، نامه تامل برانگیز وزیر محترم علوم جناب آقای غلامی به مقام معظم رهبری، اوج بی توجهی به اهمیت جایگاه دانشگاه فرهنگیان را آشکار ساخت.

در این نامه اشاره شده است که بجای جذب نیرو توسط دانشگاه فرهنگیان و تربیت نیروی متهد و متخصص، اقدام به جذب فارغ التحصیلان از طریق آزمون استخدامی مطابق با ماده 28 اساسنامه دانشگاه فرهنگیان بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان هویت بخش معلمان است / لزوم ادامه فعالیت دانشگاه تخصصی معلمی

دانشگاه فرهنگیان هویت بخش معلمان است / لزوم ادامه فعالیت دانشگاه تخصصی معلمی