مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 آذر 1399 ساعت 05:252020-11-30بين الملل

کره جنوبی را نمی توان تعطیل کرد/ اینجا ماسک جزیی از صورت مردم شده است


اگر یکی از ساکنان یک ساختمان مبتلا شود به سایر ساکنین اعلام می شود تا تست کرونای اجباری بدهند، همچنین دائما پیام هایی با محتوای اینکه چند نفر از کدام منطقه مبتلا شده اند و به کجا رفت آمد داشته اند نیز ارسال می شود.

- ایسنا/قم یک شهرند ساکن کره جنوبی گفت: اگر یکی از ساکنان یک ساختمان مبتلا شود به سایر ساکنین اعلام می شود تا تست کرونای اجباری بدهند، همچنین دائما پیام هایی با محتوای اینکه چند نفر از کدام منطقه مبتلا شده اند و به کجا رفت آمد داشته اند نیز ارسال می شود.

شیوع ویروس کرونا تقریبا همه دنیا را در شوکی بزرگ فرو برد اما در این بین بودند کشورهایی که سریع تر از این شوک درآمدند و با برنامه ای منسجم توانستند آمار مبتلایان کرونای خود را کنترل کنند.

به همین علت سعی کردیم در نگاهی تطبیقی به شیوه ی برخورد مردم و حکومت سایر کشورها با ایرانیان بپردازیم.

سمانه ساجدیان شهروند ساکن سئول در رابطه با نحوه برخورد با کرونا در کره جنوبی، عنوان کرد: درکره جنوبی تقریبا همه افراد از ماسک استفاده می کنند و عدم استفاده از ماسک جریمه ای 100هزار وونی به همراه دارد، البته به دلیل آلودگی هوا از قبل نیز اکثر افراد از ماسک استفاده می کردند و انواع ماسک های پارچه ای و پزشکی به راحتی در دسترس بود وغیر از ماسک نزدن جریمه ای وضع نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره جنوبی را نمی توان تعطیل کرد/ اینجا ماسک جزیی از صورت مردم شده است

کره جنوبی را نمی توان تعطیل کرد/ اینجا ماسک جزیی از صورت مردم شده است